Promo!

12:56


Hello everyone!

I am currently working on another study of Waves. It is a long process, but I adore playing with colours. Amusingly, it also allows me to rediscover some of my photographs!
I will soon show more photos from Waves, but also publish another part of my journey in Denmark.

For now, a promotion is available again on Society6.

Following this link, free shipping worldwide available until February 8, 2015 at Midnight Pacific Time.
Excluding Framed Art Prints, Stretched Canvases, Wall Clocks and Rugs.

New prints also available!


*


Bonjour tout le monde!

Je travaille actuellement sur une autre étude de mon projet Waves. C'est un long processus, mais j'adore jouer avec les couleurs. Bizarrement, cela me permet aussi de redécouvrir certaines de mes photos!
Je vais bientôt montrer plus de photos de Waves, mais aussi publier une autre partie de mon voyage au Danemark.

Mais pour l'instant, une promotion est à nouveau disponible sur Society6.

En suivant ce lien, la livraison gratuite dans le monde entier est disponible jusqu'au 8 Février 2015 à minuit heure du Pacifique.
A l'exception des produits Framed Art Prints, Stretched Canvases, Wall Clocks et Rugs.

De nouvelles photos également disponible!
 


You Might Also Like

0 commentaires